lediga dagen

bara några minuter efter att ha skrivit förra inlägget så fick jag dåliga nyheter ,riktigt dåliga nyheter !Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant
och jag hoppas att det kommer ordna sig . Filip ,jag älskar dig !

Men nog om det ,jag har ätit min frukost och väntar på att klockan ska bli halv 11 -11 så jag kan gå på en powerwalk. Jag har bestämt mig för att städa idag också ,och göra läxorna .Jag går nog ner och städar nu så är det klart och sen läxorna efter lunchen ,då får jag massor med tid att ligga i sängen och kolla på tv och filmer :)

Haha justja ,fick en chock när jag kollade mig i spegeln imorse! Mina ögon är svullna och mina kinder också och knallröda .Verkar som om jag som vanligt lyckats bränna mig ,räknade nästan med det och därför passade jag på när jag ändå var ledig idag .Får gå runt med kylbalsam i ansiktet och bara vara allmänt snygg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0