maybe three seconds is enough

det är för underskattat att ligga i sängen och lata sig i mörkret ,det är underbart .
Uppe med tuppen imorse ,det var mycket varmare än igår morse så det var skönt .Mina ben är spaghetti och ömma men det går (haha går) .Började skoldagen med svenska och sen håltimme till idrotten ,den gick sådär men mitt betyg är iallafall säkrat ,så himla skönt :)

Min kväll är planerad i detalj och tidpunkter
18.20 -Powerwalk
ca 19.00 -Hemma och byta om
19.15 -Soltid
ca 19.50 -Äta semla på unkan med mamma


Och iz är med överallt ,myshunden :) Han är så gosig och skön att ha med överallt ,ibland lite väl hypad bara men söt ändå .Sen får vi se när jag kommer hem från unkan med nog till 9 tiden och grey´s :)
Ledig imorn också så jag får vakna av mig själv ,det ska bli skönt och sen har jag bara en powerwalk och träningen inplanerad så det blir lugnt och skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0