one tree hill

Igår åkte vi med mamma in till Uppsala ,F hamnade framför datorn och jag i sängen .Började med att jag skulle kolla på det senaste avsnittet av one tree hill för att jag missade det i söndags för träningen och det slutade med att jag tvingade Filip ladda ner flera avsnitt :) Är inne på 7 nu och jag har bara hittat till 11 så jag får nog lugna mig ett tag :P

Drog ut på en powerwalk också ,gick upp till stabby och tillbaka ,kollade på klockan och det hade bara gått 10 minuter så jag fick till fyrishov och tillbaka så jag sammanlagt gick 20 minuter iaf .Ikväll ska vi vidare till lilleman och gosa ,får inte glömma den söta nallen jag köpte till honom i stockholm :)

Nej nu ska jag kyssa min man lite och sen äta lunch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0