stockholm dag 4

jag tänker inte börja inlägget med att jag är helt slut ,har ont överallt och är sjukt trött :P
Jag är allt det men men imorn är sista dagen så det är bara o gilla läget .Sjukt kul är det där borta iallafall :) Idag var nog den tuffaste dagen men över 20 mattallrikar och sen att vi kom på klockan 5 att vi hade hela höstkollektionen på halsdukar som skulle nummerordnas,prissättas samt gruppmarkeras :P Men hem kom jag som vanligt och då packade jag min väska och gjorde middag .Har huvudvärk nu så jag ska kolla på rich kids och sen sova ,imorn måste jag bära min tunga väska ner till slussen . ;(

mys med hjärtat på halva tågresan hem och andra halvan plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0