there's many things I wish I didn't do

jag har legat utslagen på sängen i snart 1 timme  ,helt slut i kroppen dock knät som gör allt .Började spinna men klarade bara 2 minuter nu vill jag bara att knät läker så jag kan ge allt igen :) Men det blir vila fram till torsdag nu så hoppas hoppas ! Även om jag inte kunde göra uppvärmningen så ska jag göra några övningar .

Denna vecka är det mycket att göra ,dock har jag en veckoplanering för att inte missa något .Så ikväll ska jag hinna skriva klart idrottsgrejen tills imorn så jag kan lämna in den medans jag fortfarande kommer ihåg .Klockan 8 har jag inbokad egen spatid ,det ska bli skönt att piffa till lite :)

Ändrade lite på rummet när jag kom hem också ,vet inte riktigt om jag gillart men men

Före
 

Efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för din kommentar!! kul att du gillar bloggen! :) Skall göra mitt bästa ;D

2009-02-03 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0