20.41

det farligaste med att ha folk över är alla skålar med lösgodis pappa har ställt fram .Jag har syndat rejält i dom och nu ligger jag i sängen med små ängest över räkmackan jag nyss åt upp .
Som ni kanske har märkt så kom F aldrig ut ,han kom halvvägs till bussen men orkade inte mer .Helt ärligt så blev jag grymt besviken och ledsen men han är sjuk så vad mer kan man göra .Vi har legat och mmsat lite och mys på det sättet ist och imorn åker jag till honom ist .Inte direkt det jag hade velat men jag får tillbringa en natt med min älskling och det är ingenting o klaga på :)
Började kolla på 90210 men jag fastnade inte direkt och det var ingen bra kvalite så jag ska kolla på några nya avsnitt av gossip girl ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0