I got my angel now

jag hatar när man mår såhär ,trött hela tiden och bara allmänt grinig .Jag ser ut som fanskap ,blek ,trött och stora mörka påsar under ögonen .
Imorse skulle det vara en visning i huset klockan 9 så vi gick upp och hann städa o allt men tror ni dom kommer?Nej utan precis när vi gett upp och lagt oss igen för att sova runt 11 så en kvart efter kliver hon in och säger att hon ska ha visningen snart .Kul att gå upp o göra om allt .Väldigt långsamt gick det iaf men till slut fick jag äta lunch och sen sova i Fs famn :) det är det bästa som finns att bara ligga där och känna hans armar runt om och när man småsover höra honom långt bort viska jag älskar dig och liknande saker .det är fullständigt underbart

Jag hoppas inte jag börjar bli sjuk nu ,ska försöka sova så mycket som möjligt nu så jag inte blir sjuk till nästa torsdag .Och imorn åker jag in till stan och går till luthagen och sover några timmar tills F slutar skolan ,sen får vi se om vi stannar eller går till gränby för på lördag har johanna 20års fest :) jag hoppas vi sover i luthagen så jag kan få sova ut ,annars vaknar man av maltemannen och då vill man ju inte somna om utan ut och leka :P
och bilderna från helgen på lilleman kommer imorn innan jag går i ide :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0