lilleman

dags att skriva lite här kanske men jag har en lilleman som vägrar sova här som tar all min tid :) Men lite om dagen då ,jag kom hit runt 7 och sen 20 i 8 vaknade han och vi åt frukost .Sen busades det lite innan jag duschade och halv 10 fikade vi igen och efter en alvedon somnade vi båda i soffan och jag vaknade 45 minuter senare och maltemannen sov på en kvart till :) sen har han busat och kastat klossar och kossan .Efter lunchen innan tolv var det dags att sova igen men efter 20 minuter hör jag asgarv som kom från rummet ,smög in och kollade vad busen gjorde och han skrattade och ropade leeeeka :)
så upp ett tag och myste i soffan och sen skulle jag kolla om han ville sova igen och det gick kanske 10 minuter innan han gjorde samma sak igen ,me nu fick jag med det på film som kanske kommer upp ikväll :P
så nu sitter vi här och malte matar mig med saltapinnar och snart ska vi gå och ta en fika till :) 
När Åsa kommer hem ska dom skjusa mig till sjukhuset och jag ska få spruta av mammas jobbarkompisar ,hoppas jag inte grinar bara .
Justja när jag hade vaknat och malte fortfarande sov så ringde mamma och när vi la på sappade jag runt och kom till kanal 8  och så precis var det avsnitten mamma var med i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0