23 juli

I tisdags åkte jag till nea men hon var inte hemma utan var och köpte en lite råtta så jag väntade hemma hos timmy .Sen kom bruden och vi fick nån idé att dra till ön .Timmy var lättövertalad att köra oss så vi drog iväg vid 10 nånting ,världens omväg till gävle först innan vi kom fram .Där borta var det halvdant många man kände med inte direkt på topp .Nea såg sen att arvingarna skulle komma nu på tisdag så vi gör om det då ,fast bättre :) Igår sov vi länge och sen kollade på film innan vi åkte till uppsala och åt mat innan jag gick till F och nea och alexandra åkte hem .Kollade på tv till jag somnade ,dock inge ovanligt .Idag tv ,som vanligt skitprogram och sen drog vi till gymmet .Nu vill jag bada bubbelbad men alex är hemma så det går inte :(  Får väl somna i soffan snart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0