23.17

Igår åkte till eriksberg igen för favoriten .Spelade vattenfall ,sjöng och pratade tills svettaxin kom och hämtade upp oss .Gick till etage ,vilket var ett misstag då det sög ,och sen vidare till max .Blev väl nån(några?) timmar där innan dom andra drog hem och jag gick till bj för att möta F .Och sen vidare tillbaka till max för att äta igen! Runt halv 4 kanske vandrade vi hem och somnade oerhört skönt i sängen :)

Vaknade och var oförskämt pigg ,tränade och sen kom mamma in och vi körde runt lite innan vi åkte och köpte min nya mobil .Tyckte att det var dags nu efter över 3år med min ,men fan den är ju bäst :P Sen handlade vi lite mera innan vi åkte hem .
Imorn blir det en tidig morgon ,jag ska först träna sen åka till gävle för att köra och sen hem igen .Tur att det inte blir nån utgång förens på lördag då vi drar till lövsta ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0