But either way baby, I'm gone

Efter att ha drunknat i svett inne i stan så tog jag och Iz bussen hem imorse för att ligga i poolen lite ,det var underbart !
Vi har inte gjort något speciellt i stan ,trodde vi skulle till öregrund eller nått men inte då .Imorn ska det också var afint väder så jag blir hemma men på kvällen ska jag i alla fall in till gymmet .

Ska försöka träna nästan varje dag nu för jag märkte idag att den sista juli slutar mitt sommarlov i alla fall .Ska jobba en vecka på förskolan och sen är det dags för fashion week så :) Och veckan efter börjar skolan .Men det är en månad kvar och den ska bestå av sjukt mycket träning ,sol och pluggning till körkortet .Allt annat får komma i andra hand så jag ber redan nu om ursäkt om jag inte kommer vara varken glad ,trevlig eller social denna månad men nu har ni ju en förklaring .Sen när körkortet är klart och så är det bara skolan att fokusera på ,det sista året !Lägga på ett extra kol och plugga upp lite så jag kan bli nöjd och sen bara njuta när allt är över och inte behöva ångra någonting .





Kommentarer
Postat av: Leia

Den som ändå hade en pool. =)

2009-07-02 @ 23:20:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt :) Hoppas din kväll har varit underbar och att du kommer få en grym fredag! Ha det så bra nu // Andreas

2009-07-02 @ 23:53:53
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0