ön

ön var galet bra ,alla problem bara försvann för en kväll och det är värt allt !
Vi förfestade hemma hos Silver en snabbis innan vi tog bussen till ön ,satt nere vid vattnet och drack upp allt vi hade med oss för att sen gå in .Tiden rann iväg och slutade med att jag skrek mig hes och dansade mig slut .
Vi åkte taxi från stan tillbaka ,världens bästa taxikörare !Vid namnet cp var han klockren och skulle kasta ut oss om vi spydde .

När vi vaknat till liv i dag så åt vi hamburgare innan vi åkte och badade :) Sen skjusade timmy mig till syrran där mamma och pappa var och nu är jag hemma .Ska lägga upp några av bilderna nu ,resten ligger på bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0