10 juli

Vi drar väl som vanligt en liten sammanfattning ,bilderna kommer dock senare ikväll kanske

I lördags åkte jag till neis och vi gjorde oss klara för lövsta .Sen drog vi vidare till Tobbe på spritfest innan vi åkte till Lövsta .Och eftersom alla var ute och knappt några inne så stannade jag och Timmy ute medans nea drog in senare på kvällen ,vi träffade nog på alla vi känner och lite till .Sen slutade det skittidigt och neas pappa kom och hämtade oss och hennes mamma och Ina .Åt ostbågar och chips och sen kollade vi 5 minuter på en film innan vi somnade .Vaknade av att linnéas mobil ringde som jag låg på ,då var det danne (svikarn som drog till sthlm) som ville prata .När jag äntligen somnade om väckte nea mig och vi låg och pratade till klockan blev 6 och då gjorde vi ett nytt försök med filmen ,lyckades inte bättre .

Igår vaknade vi och gick ner till pizzerian direkt för kebab .Hemma igen började vi sjunga massa gamla låtar innan det var dags att åka hem .Hemma var sängen den bästa platsen med magnus uggla på spotify :)

Snart måste jag vara klar för jag ska till gävle på min sista körning ,sen hämtar jag upp min kusin som ska sova över :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0