Hej, du kanske undrar vad jag har i ryggsäcken

vi drar väl en sammanfattning av helgen då

Fredag -Tog med Iz och mötte nea i Tierp ,vi hyrde film och åkte sen hem .Laddade även ner en film som vi kollade på först och nästan dog av skratt ,dock var nog inte själva filmen så bra men vår humor är .Kollade igenom min bilddagbok och dog nästan igen när vi såg alla bilder på oss ,och alla neas tittauppibakgrunden-bilder! Vi kollade på linas kvällsbok och skrattade ännu mer (garvade är nog rätta ordet) .Vi bestämde även med Timmy och Danne att vi skulle göra en krogrunda nästa dag .

Lördag -Slöade en stor del av dagen och sen gjorde vi oss klara några timmar för tidigt .Bestämde även att Jennifer skulle följa med :) Drog in till tierp och lämnade filmen ,gick runt ett tag ,köpte sallad och sen åkte vi till stan .Var först till Filip med mat och snus innan vi drog vidare till eriksberg .Det är onödigt att dra igenom hela kvällen för den var så jävla bra .Vi spelade ölspelet och drog sen ner på stan ,gick in på några ställen tills vi kom till Bj där vi träffade på Filip Berg (ja han i hip hip hora ) ,han handlar på ica väst så jag skröt om att min låsas svärfar äger stället (y) Aja sen kom tydligen våran taxi tillbaka till eriksberg .Runt 3 skulle jag och nea ta en taxi hem till filip men hon somnade så jag satt ute med Timmy och Sanna på balkongen till första bussen gick hem klockan 6 .Fast neis kom ut efter ett tag också ,men fan vilken bra kväll ! Och vi gör om det på onsdag :)

Och idag vaknade vi halv 2 och åkte nästan direkt hem och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem :) Kan lova att jag kommer ligga i sängen hela kvällen ,jag behöver sova mycket mer ;( Och igår var Filip en super pojkvän och kom ner på stan för att hämta alla pengar jag tog ut (det råkade bli en nolla för mycket ) men men nu blev det mer pengar i semester kassan :P

Alla bilder kommer senare när alla har vaknat till liv

Kommentarer
Postat av: timmey

de va riktigt kul :) akta taggningen på bilderna sen haha.

2009-07-13 @ 02:29:29
Postat av: sofia

Sv; åh jag väntar! :)

2009-07-14 @ 18:22:33
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0