10 juni

hjälp vilken lång dag! Kommer knappt ihåg vad jag gjorde imorse ,eller jo det var vattenkrig i skolan och vi hade svenska .Sen fikade vi lite innan jag drog vidare till Östhammar på risktvåan ,alias halkan .Det var jag,min syster och någon Daniel som satt i över 1 timme och pratade om allt kändes det som innan vi fick sladda och det mina vänner var både det läskigaste jag gjort i mitt liv men samtidigt det häftigaste !Vilken jävla känsla det är när man inte har någon som helst kontroll över bilen .Hemma runt 6 och sen dess har jag skrivit uppsatser ,yeei .Kollar på grey´s gör jag också och lovar mig själva att börja ordna upp saker och ting ,min kropp till en början . aja skitsamma ,sommarlov imorn och jag fick precis in min lön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0