14 juni

Det blev lite ändrade planer igår ,filips mamma ringde och berättade att kattungen var hemma och då ville vi ju åka och träffa den :) Så jag körde in och för första gången hela vägen till F ,gick super bra ! Missen är nog det sötaste jag sett men också blygaste .
Imorse vaknade jag halv 9 och det gick inte att somna om ,har legat och snorat och ynklat hela dagen och sovit såklart .Men F är underbar och vi ska snart göra lite middag ,typ makaroner och bacon ,innan vi startar våran skräckfilms kväll :) Är ju inte lika taggad på träningen idag men förhoppningsvis känns det bättre imorn och att solen kommer fram så jag kan sola upp mig lite till midsommar !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0