9 juni

nu var det ett par dagar sen jag skrev :P Men igår hade jag en lektion i skolan och sen hem för att plugga lite mer innan vi åkte till tierp för riskettan .Skjusade hem syrran också så var väl hemma runt 10 drygt .Idag var det också bara en lektion i skolan och sen hem ,mamma och jag gick ut med busarna också fast dino sov mest i min famn :) Sen har jag bara suttit här framför datorn ,den bärbara är fortfarande på lagning så jag får hålla mig uppe hos mig .

Kul är att vi förmodligen slutar redan imorn och slipper åka in på torsdag ,fast jag har ju körning på morgonen .Ska verkligen ta tag i körningen och terorin så fort skolan är över ,fyller ju den 26 och har en körning i vecka hela denna månad så det ska nog gå o tas i juli om allt går som planerat . Börja gymma och simma ska jag göra också ,det är bestämt nu (y)

 

Kommentarer
Postat av: johanna

hej , gå in på http://peetraanrtre.blogg.se och rösta på min blogg! tack på förhand

2009-06-10 @ 12:30:52
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0