<3

 

just detta är vad som får mig att vilja ha en till hund

 
Izor och Dinos första möte tror jag det är som filmas


åh tänkt att han har varit så liten!
Jag kommer ihåg när vi åkte och hämtade honom ,på hemvägen stannade vi vid en mack
och jag skulle rasta honom medans mamma och Frida var inne .
Lillen var ju så pytte att han hur lätt som helt gick ur kopplet och han försvann ner i det högra gräset.
Jag kommer ihåg att jag sov med honom på en madrass på golvet första natten ,
jag kommer ihåg när han drog ut hela toarullen i hela huset .
Jag kommer ihåg hans underbara valpdoft ,att ha han helt nära och bara lukta.
Han var med mig överallt ,på fotboll ,skolavslutningar och han älskade att åka buss eller han gör det fortfarande.
Han var ju så liten och lätt att ta med sig överallt .
Och nästa månad blir han 4år ,det är sjukt hur fort tiden går .
min lilla iz
<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0