home

hemma igen efter en mysig helg med massa kramar och pussar ;)
Gick en snabbis på stan efter skolan ,köpte bara två träningslinnen för det var galet mycket folk !Sen hem till nya huset och börja fixa och dona ,vi fick iordning det skitbra och snabbt uppe hos oss :) Sen gick vi på middag hos Bertils syster och åt supergod mat och efteråt gick jag och F hem lite tidigare och packade upp det sista ur kartongerna .
Igår fick vi hem soffan också så det gjorde hela vardagsrummet snyggt. Och eftersom vi inte kunde fixa några tvkanaler så gick vi över till Filips bror och kollade på melodifestivalen ,efter köpte vi godis och kollade på benjamin buttons otroliga liv fast jag somnade och fick kolla klart imorse :p

Idag har vi bara legat i soffan och myst ,kollat på några filmer och sovit :) Sen hem och packade upp och sen drog jag vidare på träningen .Imorn börjar vi med GI också tydligen (y) hoppas det blir massa god mat bara .Nej bilderna kommer imorn och nu ska jag göra mig klar för att kolla på skins och sen sova .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0