I’d take another chance, take a fall, take a shot for you

luuugn dag !Allting bra förutom att jag ramlade i trappan i natt ,trodde stegen var slut och att jag var på golvet men tydligen hade jag en bit kvar .Aja skippade promenaden då det snöat massor och jag vart osäker på om det var plogat .Första lektionen hade vi digital bild och jag och neapea satt och ändrade massa bilder och sen fikade vi ,på tisdag får vi börja leka med systemkameran :)
Sen var det bara tråkiga lektioner kvar och sen sjukgymnastik ,enligt Tove vet jag allt jag behöver och allt ser great ut så det vart sista besöket .Och nu har jag precis ätit en mycket god men stark middag :)

Nej jag har lovat mamma att läsa lite teori nu så jag har inte mycket val ;p jag saknar min underbara man också så det kanske är dags att göra någonting åt det :)
 

bjuder på en bild jag gjorde idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0