"kan du släppa ut oss innan vi skämmer ut oss?"

idag är jag lite mer happy i alla fall :) Jag och M kommer se till att detta blir det bästa lovet någonsin ! Vi ska träffas och festa en kväll och förmodligen komma ut också men det vet man aldrig .Synd bara att det är så långt kvar till lovet .Men på söndag ska vi planera mera .

Något som är tråkigt är min rygg ,den är snart helt paj .Blir bara värre och värre också :( Så det är synd men det är bara o pina sig lite till .Nästa fredag ska jag förhoppningsvis klippa mig och sen innan festen bleka håret ,jag måste våga en förändring nu ! aja vi får ta en dag i taget och längta sönder till lovet i alla fall .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0