kvällen

aja svenskan gick sådär ,jag ska kolla på filmen imorn och sen skriva klart .Kom på att jag har rätt mycket inplanerat imorn men bara för att man har en ledig dag så står inte tiden still och man har inte mer timmar på sig men men .
Dom andra kvällsplanerna gick iallafall bra ,träningen bättre än planerat :) Började med att cykla och hade bara tänk 4 minuter för att mer todde jag inte att jag skulle orka men det blev 10minuter plus knäövningar ,så jag är nöjd .Undra bara hur nöjd jag kommer vara imorn med värk ?Och bastun ,åh gud så skönt det är att bara ligga där inne och känna smutsen rinna av ,eller ja nästan med avslappnande iallafall .
Nej jag ska nog stänga ner snart och så får vi se när jag vaknar ,det blir väl typ8 eller nått ,hatar att jag aldrig kan sova längre !Men mer tid åt läxorna och träningen då :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0