nya tag

jag har aldrig hittat något som jag är bra på ,riktigt bra på .Jag har i alla fall aldrig tyckt att jag är det .Självförtroende är någonting som jag aldrig haft och alltid varit långt ifrån ,lika med självkänsla .Och nu ju äldre jag blir växer också problemet ,bara dom senaste veckorna har jag märkt hur pass mycket det egentligen påverkar allt jag gör .Och det är inte förens nu som jag verkligen har börjar lida av det ,förr kunde jag anpassa mig runt allt .

Träningen är någonting som jag verkligen vill bli bra på ,trots alla motgångar jag har och kommer möta på där så är det ingenting jag vill ge upp .Visst kan det ibland kännas som det värst i världen att ta på sig skorna och gå ut klockan 6 på morgonen men när man märker alla resultat så är det värt det .
Det gäller bara att ändra på självförtroendet ,fast jag har ingen aning om hur .Jag kan inte intala mig själv att jag duger och är bra när jag verkligen inte tycker det .Och jag tror att den som får lida mest utav detta förutom mig själv ,är F .
om jag inte ändrar det här kommer det leda till slutet för så mycket ,min karriär ,mitt förhållande ,min framtid .

Kommentarer
Postat av: malin

jamen snutten då äre dags att du ändrar på det så att det inte går käpprätt åt helvete ! Du är bra ,du är fin och du är en toppentjej så ta bort allt dumt och fokusera på å vara den charmiga fialotta jag känner och avgudar ! :)

2009-03-23 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0