Was it really worth it?

burr det är kallt !Nej men skoldagen var rätt långsam ,halkade två gånger också (y)
Från halv 7 är det fullbokat ,träning och så sola kvart över 7.Ska nog försöka skriva bokredovisning på engelskan också innan bara men jag hinner nog .

Nu är det bara bra dagar framför i över 1 vecka :) imorn är jag ledig och sen helg med älsklingen och maltemannen .Sen 3 skoldagar som kommer bestå mycket av träning och sen lediga i två dagar och då på torsdagen åker jag och neisen till stockholm och gävla på fredagen ,om det inte blir mer snöstorm förstås .Så det kommer bli great och jag längtar som satan !

Nej ska springa upp och damsuga på rummet nu och sen börja skriva engelskan bara för att inte glömma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0