11 maj

jag vet att detta är en väldigt tråkig blogg utan bilder ,jag är fullt medveten om det .Men jag är en relativt tråkig människa ,jag knäpper aldrig kort ,min pojkvän vill aldrig ställa upp och jag ser alltid likadan ut (ofixad) .Så därför bjuder jag bara på gamla bilder ,men lovar att knäppa under våran lilla weekend nu :)

Mycket uppskattat att komma tillbaka till mina stora örnar efter dom senaste dagarna med ugglorna ,vi flummade mer än vanligt och kramades i mängder ! På kvällen tog jag med mamma på en lite trip ner mot köping och snurrade runt lite ,gick nästan oförskämt bra ,hoppas jörgens närvaro pajar mitt flyt på fredag .Hem och pluggade terori ,jag kan ju trafikreglerna nästan som utantill ,rätt bra va .

Måste bara tillägga ett litet stycke till min pojkvän ,helt otroligt wonderful! Han kom ut igår runt halv 8 och mysfaktorn var hög ,min lilla millitär var mycket trött så vi somnade härligt i varandras armar ( skulle jag kunna skriva om inte han efter några minuter vänder sig om och jag då ska hålla om honom ,otroligt mysig i alla fall ) 

 Ni kanske märker att jag är glad idag ,fortfarande sjuk men fortfarande flyger jag runt på små rosa moln :)

första kvällen med älsklingssillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0