30 maj

Igår när jag kom hem kastade jag av mig kläderna och slängde mig ner i solstolen ,så varmt det var !Men idag blir våran pool renskurad och förhoppningsvis pH värdet okej för att bada i :) F kom bara en halvtimme efter mig men ville inte ligga ute så länge :P På kvällen gick vi ut i spåret och testade även spring en bit ,med vattenflaska vet jag att det kommer funka igen :) Sen när vi kom hem och hade duschat så la jag mig på spikmattan ,fyjävlahelvete vad ont det gjorde i början! Det var hemskt men jag klarade 25 minuter tror jag .

Sen kollade vi på nån skitfilm och sen myste innan vi somnade .Idag ska jag försöka få klart nån mer läxa och sola ,sola ,sola ! men först nu ska jag smyga upp och pussa på F :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0