Living in my dreams

Nu har jag suddat ut flera rader och bara börjat om ,aja det var skola i fredag ,mys med nea och många många skratt!Sen för att fira mina superbra betyg så tog jag en shopping runda ,det blev jeansleggings två tröjor och så småsaker .Mötte upp F sen och knallade hem innan vi sen cyklade vidare till gränby .härligt att träffa lilleman igen ,som älskar att kolla på byggare bob :) gosungen !
Igår åkte vi till Norrköping på dop ,åh det var så vacker och en mycket bra dag :) Sen hemma vid 8 köpte jag mat på max ,F köpte döskallar på willys och så möttes vi upp och cyklade hem och kollade på robinson .Kollade på eurovision röstningen också ,utan att somna! Sen blev det nån dålig film så vi gick i säng i alla fall .
Idag har vi bara tagit det lugnt och sen så tog jag tåget till Tierp och körde lite innan jag kom hem och hamnade i sängen där jag ligger nu fortfarande :) Bilderna från dopet kommer imorn ,har inte orken att leta upp kameran just nu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0