you know, I never wanna hurt you

Härligt dag ,solen skiner och helgen är över .Åkte in med mamma och körde lite i Tierp ,fick ta motorvägen hem och gasa av mig :) Åt den godaste maten (nästan) nyss ,det var iaf fyllda paprikor och snart ska jag kolla på gossip girl som jag spelar in nu .

Har även startat mina 32 dagar utan godis ,hah som om jag kommer lyckas men men .Ska även skippa kolhydrater så gott det går ,tur att det ändå inte är så gott . Fan nu är det bara solen som fattas ,om den bara hade kommit tidigare idag så hade jag legat där hela dagen men efter 4 är det ovärt .Blir väl bus o solarium om sommarsolen vägrar hjälpa till .Mejlade min lärare också så vi ställde in lektionen imorn ,börjar 12.10 och har en lektion ,det ska jag nog överleva?Men dock bör jag börja straffa mig själv snart ,har inte gjort en enda läxa , det kommer bara bli jobbigare att göra det sen o jag som ska jobba om 1 vecka också .Och när vi ändå snackar jobb så ska det bli riktigt kul o se höst/vår kollektionerna i förväg ,snacka om att jag har det bästa jobbet i världen !Haha säger så och ska utbilda mig till förskolelärare men i alla fall ,det här är ju också mitt jobb som jag är bra på så :)


Imorn kommer F också ,har inte träffat honom på en vecka nu :( men imorn ska det mysas och hela sommaren såklart ,helt underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0