16 november

rätt skön dag faktiskt sovmorgon till halv elva ,inställd lektion och sen vaccination .Åkte hem och hämtade småhundarna och sen började plugga ,lite saker som skulle varit inne för några månader sen åkte iväg i ett mail så det är skönt .Nu är det bara 5 grejer ,2 prov och 2 böcker kvar (Y) ...Sen kollade jag runt lite på internet och hittade den perfekta julklappen ,eller ja även om jag inte får den så ska den köpas i samma veva ,en canon EOS 400D :) Jag är ju så jäkla sugen på att ta upp fotograferingen och photoshop igen så nu ska det skapas !

Sen var det träning och jag har en liten aning om att jag kommer ha grym träningsvärk i rumpan imorn ,men skönt är det! Nu väntar jag in paradise hotel och sen ska jag sova ,imorn är det studiebesök som gäller och jag hoppas min hultan kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0