2 november

Idag är ingen bra dag ,jag är trött ,less o har allmänt tappat suget .Tur att jag har min bästa nea som är väldigt bra !Jag sitter här nu fast jag borde sova ,jag borde ha tränat och jag borde inte ha ätit dom där mackorna ;(
Imorn åker jag som tur är till ullared och tar en liten break ,och ja jag vet att det så sent som igår var lov .Tar med mig datorn för att försöka göra lite nytta ,knäppa kort kan jag försöka med men mest av allt ska jag ta det lugnt . Nej och så har jag insett att mina converse är förstörda ,en till sak jag måste köpa nytt i onödan .Packa måste jag göra nu också ,blir ju hämtad halv 7 imorn .
Men en liten postiv sak kan jag bjuda på ,den 9 maj drar jag och dom bästa brudarna på studentkryssning ! :)

Ha det bäst så hörs vi igen på torsag ,förhoppningsvis lite gladare
 


Kommentarer
Postat av: nea

du är bäst älskling!

2009-11-04 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0