7 november

fan dagen började inte bra ,knät pajade och nu ligger jag fast i soffan .Ska snart flörta lite med F så han kan hjälpa mig upp för trappan så jag får ligga i sängen istället :)
I torsdags kväll kom vi hem och jag duchade bara o drog vidare till stan ,eller ja jag kom till björklinge sen stannade vindrutetorkarna och regnet öste ner .Så mamma o pappa fick komma och byta bil med mig så jag kunde ta mig till stan .Igår jobbade jag på skolan ,slutade 1 och åkte till F och sov lite innan vi tog en sväng på gränby innan vi åkte hem .Beställde hem lite mat ,pizza och thaimat :) Vi kollade på idol och jävlar om inte Erik vinner ,hans röst är ju helt otrolig .

Dagen var planerad med powerwalk men det sket sig så jag ska kolla på lite serier o mysa lite istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0