förklaringar

jag har fått lite kommentarer och frågor angående texten här till vänster ,det är från anonyma såklart och därför tänkte jag bara förklara mig lite .

Det är inte så att jag är en deppig person eller så ,onej utan det har bara varit väldigt mycket den senaste tiden som har tagit upp för mycket av mitt liv ,skitsaker med andra ord .Och det där med vändningen är helt enkelt att jag inte kunde stå för den jag var och jag kände inte igen mig själv .Det var en väldig jobbig vändning och jag var nära på att förlora allt men jag lyckades och jag är glad att jag gjorde den .En av de värsta känslorna som finns är att inte känna igen sig själv i varken andras ord eller i spegeln .Jag tänkte till helt enkelt och kom på att det var inte så jag ville att folk skulle se mig ,det var inte den personen jag ville vara .Det är enorma förändringar jag gjort ,lite på utsidan men mest på insidan .Allt från mitt sätt att tänka till det sätt att agera på ,fast jag är ju inte helt perfekt nu heller men jag kan stå för det jag säger nu till skillnad från förr . Och ett snabb förklaring till skolgrejerna ,jag är verkligen inte den som ligger efter i någonting ,jag har aldrig varit sån .Men nu blir det bara mer och mer och det tar aldrig slut .Mest är jag besviken på mig själv ,att jag sänkt mig såhär lågt .Det bästa jag kan göra nu är att klara mig det här året ,sen är det klart .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0