I go ahead and smile

happy day så att säga .Vi har en tom lägenhet i gränby nu som vi utnyttja igår :) Började jobba 8 imorse och det var underbart att träffa barnen igen !Så dagen har varit bra och på eftermiddagen träffade jag malin på hennes rast och så shoppade jag lite nytt .

Har precis gjort några styrkeövningar ,regnet vräker ute annars hade jag sprungit en runda också .Det är ju så kul när det verkligen visar resultat också ,men vågen i stan visar 56 kilo o det gör inte den här hemma ,men enligt den hemma så har jag förlorar 4kg iallafall på bara några vekor :)Men man kan ju hoppas att den i gränby visar rätt men egentligen så spelar det igen roll ,vikten är inte direkt ett problem så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0