love

jag vill göra något riktigt mysigt ,ah men ni vet ,sådär att det bara pirrar i magen för att ni är så lyckliga? Min fredag var så ,jag och F gick på bio och det var riktigt mysigt :) Just nu skulle jag vilja gå i en mysig park med fina löv på marken och knäppa massa vackra kort .Jag kan inte släppa det ,det är en bild jag har bara att jag vill göra det och bara le konstant hela tiden .Jag älskar fredagar ,jag älskar att få träffa F efter så många dagar ,jag älskar att inte kunna kolla på honom utan att le och jag älskar honom . Nej jag vill ha flera mysdagar innan det är försent och jag vill bara vara sådär löjligt lycklig!
och ja detta inlägg kanske riktar sig lite mer åt en viss person ,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0