<3

Vad kan man ge till en tjej som redan har allt ,någonting som kanske värmer henne om natten då det blir kallt .När saker inte räcker så är det bästa just orden som kommer från den bästa platsen på jorden ,det är från en killes hjärta som vill dela din smärta .Dom är starka och ärliga ,fina samt härliga .Det är saker man säger till en underbar tjej ,jag älskar dig .

Med tre år som gått har jag lärt mig och förstått ,att den man älskar ska man hålla sig nära ,fortsätta vara kära .Det handlar ju inte bara om ett liv utan två ,och allting man tillsammans kan uppnå .

Att hitta orden är det lätta ,då du är min nummer etta .Det svåra är dock att visa ,och nu vill jag för en gångs skull bevisa .Så om du känner vad jag känner svara då mig ,med en kyss från dig

Kommentarer
Postat av: malin

Åhhh, skrev filip dedär? :D

2009-10-15 @ 19:35:15
URL: http://malinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0