30 oktober

jag känner mig helt slut som människa :( Gårdagen tillbringades med mycket skratt ,grön färg och dans med dom bästa :) Åkte till nea på kvällen och förvandlade henne till hulken ,hennes lillebror förstår inte varför vi alltid måste genomföra våra sjuka påhitt .Sen åkte vi hem och hämtade min kusin och några till för att skjusa till folkan .Där var det sjukt mycket folk och lite väl små åldrar .Men det kanske är vi som börjar bli för gamla?
Skjusade hem några och tillslut bäddade jag ner mig i sängen :)

Idag är jag bara helt slut .Ska försöka ta mig ut på en powerwalk/joggning men det lockar inte alls ,tur att jag har hundarna här som pushar lite till o behöva klä på mig o gå ut .
Sen ska jag försöka ta mig ann lite svenska uppsatser o så innan myskvällen med mamma börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0