2 augusti

eftersom det är början på augusti nu så passar det bra med en liten nystart. fyra kilo (japp ni läste rätt) har oinbjudet flyttat in på min kropp tack vare semestern, men det var värt det och nu längtar jag till en rivstart på gymmet om en månad. Sen den här månaden tills dess då? Jag vet att jag måste lära mig äta mycket mer om jag ska börja gymma men en månad tills dess och jag tänker strikta till maten nu, lite detox och annat blandat med powerwalks. En lättare början innan det börjar på riktigt. Det tuffa och svåra med den här månaden är att jag bara har den här veckan kvar på semestern, först har vi en vecka på förskolan (kolhydratsboven nummer ett) och sen har 7 dagars i stockholm men oregelbundna mattider och med mat menas godis och kakor. Men nej det här hemska fyra kilona ska bort, måste bara få tillbaka lite energi nu ;p

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ingen aning ^^ jag har inte kollat i höstkatalogen hihi

2010-08-02 @ 14:15:46
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0