23 augusti

Tog mitt pick och pack och åkte hem till stan imorse,kom till jobbet på klockslaget och möttes av en gråtande lite kotte. Efter några timmars mys slutade jag, ett snabbt stopp inne på kontoret så hade jag helt plötsligt en 100% tjänst än 75% och ett erbjudande om fortsatt till oktober. Men justnu står jag mellan tre erbjudanden, det enda bättre än det andra och jag börjar bli galen. Men på onsdagkväll har jag blivit lovad att få reda på om jag fick den fasta tjänsten på den nya förskolan. Och får jag det så kan jag även jobba på det här jobbet till oktober och får jag inte det så har jag ett tre månaders vik på särkolan och också lockar enormt. nej men man ska väl inte klaga, jag kunde ju stått utan någonting och nu måste jag välja bort

Efter jobbet åkte jag hem och sov en sväng innan jag åkte till gymmet. Klockan 15 mötte jag upp pt anders och klockan 16 var jag död, kan ha varit världens jobbigaste benpass på en timme och det roligaste är att samma pass ska göras minst 3 gånger varje vecka i 10 veckor innan det är dags för ett nytt möte och omplanering. Känner att jag antingen kommer dö där i maskinerna eller så kommer jag ha världens muskulösa ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0