4 augusti

jag blev plötsligt helt övergiven i helgen,
 j-boy drar ut till stugan och min kära fästman drar till linköping.
 Inte för att vara den men det är faktiskt min sista helg innan jag börjar jobba,
 känns ju väldigt roligt att tillbringa den hemma i soffan som jag gjort hela veckan.
 facebook är inte på min sida idag heller, vägar lägga in bilderna från igår.
 Nej men vad gör det, jag kan ju alltid ladda upp med en
massa gossip girl avsnitt och äta kladdkakeballerina
(ja ni kan ju stryka inlägget om att vara nyttig, hela veckan har jag levt på mackor och o'boy.
Jag tänkte att ju mer jag går upp nu innan jag börjar grymma desto mer kommer jag ju gå ner.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0