9 augusti

en snabbis nudå. Imorse vaknade jag med ett leende, skulle ju få kramas med de små idag. Kändes som om jag aldrig varit därifrån och dom har varit helt underbara och bara myst på kuddar framför fönstren så vi kunde kolla på regnet och blixtrarna :) hämtade ut mobilen och har suttit i en underbar telia telefonkö såklart, men nu äre fixat och klart. Några nya älsklingar hämtade jag också ut idag på posten, kan visa senare. Jag är för övrigt väldigt glad att det är dåligt väder ute så jag kan gå i långbyxor, mina skrubbsår är numera stora blå saker.

Nu har jag packat det mesta för veckan men jag åker tillbaka hem redan på fredag för då är det feeeeest! Nja borde kanske ta o sova lite, har ju trots allt en jobbdag imorn och sen antällningsintervju på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0