<3

Postat av: the fucking awesome hulk
tänkte bara slänga in några rader här då på din blogg ,såg nemligen att du skrivit om mig och tänkte vara lite tacksam tillbaka sådär mitt i natten när jag just grinat till en film. jag tycker de är synd att vi inte är med varandra just nu ,det skulle varit bra. för jag gillar att vara med dig (massor) ah du är så söt när du bara somnar ifrån mig. men du är inte lika söt när du killas! så får man the hulk att bli stor och grön (vet inte varför det inte gick igår) snart är det skola ,sista skoldagen innan lovet. skönt eller hur? japp! och det lovet ska vi tillbringa med varandra ? japp! hihi oj va jag älskar dig och du kommer aldrig orka läsa detta men de hoppas jag för ,ja de tar mig mycket kraft att skriva det här gulliga till just dig! men det enda jag egentligen vela säga med det här är hur mycket jag faktiskt älskar dig & att du är min bästa vän i alla väder. ingen kan ta din plats i mitt hjärta :) & nu fick jag de sagt ,jag hoppas du får ett litet leende på läpparna när du ser detta ,för det tog mig många minuter.... nu ska jag sova så jag orkar krama ihjäl dig imorgon! I LOVE YOOOU :* (ps de är sådär man gör pussgubbar på fejjan) hihi
2010-02-19 @ 00:54:51

underbart att vakna till,
hur kan man inte älskar den bästa personen i hela universum



Kommentarer
Postat av: the fucking awesome hulk

du är min bästa

<3

2010-02-20 @ 19:38:18
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0