24 januari

så var en till helg slut och jag sitter själv i sängen igen ;( Igår var jag över och grattade Maja som fyllde år och sen middag med pappa och f :) Pappa ,filip och lisas pappa skulle ha gubbastu här hemma så jag åkte över till lisa som stod för ett kalas där hemma ,vi skulle fylleköra våra föräldrar lite senare så vi passade på o umgås lite innan :) Sen laddade vi om och tog deras saab till möbeln och släppte av packet ,inget går upp emot att ha 30 plusare i baksätet ;D Efter avsläpp åkte vi runt lite i tierp med det var inte en människa ute så vi drog hem igen :P Försökte hålla mig vaken till 1 och det var inga problem ,f somnade lite innan jag drog dock :( Hämtade gänget igen och sen hem till sängen . Idag har vi bara legat och myst i sängen innan han åkte hem och jag drog på träning :)

Smart som jag är så glömde jag helt bort o ta bilder i helgen ;( Nu ska jag göra mig klar och sen kolla på johan falk ,det är en dag imorgon också

Kommentarer
Postat av: Lisa

</3

2010-01-25 @ 17:18:40
URL: http://bjoerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0