en bästa vän

 " Bara sådär spontan önskar jag att jag kunde åka tillbaka 3-4 år i tiden, visst det var kanske inte så bra med min familj då och det var ganska spänt mellan alla, men vart det tufft så bodde min alldeles egna ängel bara nårra minuter bort. Hon hade en massa dumma idéer och lurade med mig på en massa strunt där vi träffade konstigt nytt folk och hamnade på alla möjliga platser runt om i uppland. Men det var och kommer nog alltid att vara den bästa tiden i mitt liv. Hur illa allting var ,och även när allt var så jävla underbart hade jag någon att dela allt det med. "
/malins blogg

hon gör alla dagar mycket bättre
jag älskar dig min bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0