11 juli

ah i fredags skjutsade jag inte grabbarna till getaway rock festivalen i gävle ,lite shopping och middag med F innan jag åkte och hämtade dem igen på natten. Efterhänget på donken var minst sagt en livsupplevelse värt allt! Igår morse var det bara att skjutsa in dem igen och sen efter ett samtal med världens bästa unge så var jag på väg in till stan för att hämta upp F innan vi åkte till stugan. Där blev det bad och mys med pojkarna :) Efter middag åkte vi hem till stan och sov lite, kollade lite på fotboll och nån film innan jag åkte vidare och hämtade upp dom igen. Efter polisstopp med blåsning var vi för sista gången på väg hem. Somnade skönt i sängen och vaknade upp för en timme sen ;p Nu ska håret klippas ur och färgas innan F kommer hit. Middag med familjen och lite mer resplaneringar :)

bilder från helgen kommer upp senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0