23.00

helt perfekt att solen kom fram precis lagom till powerwalken och helt plötsligt går timmen fortare! Kollade på ett till avsnitt av grey´s, de börjar närma sig slutet nu och jag lär hitta en ny serie att tillbringa mina kvällar med. F är tillbaka i civilisationen så nu ligger jag och väntar in ett samtal (grabben verkar ju tro att han kan ringa när som helst som om jag inte har bättre saker för mig ;) ) Nej men imorn är jag ledig och hoppas på sol! Skrev också in mig på arbetsförmedlingen idag, som arbetslös, det tog men jag har fortfarande sommarlov för jag godkände även mina högskolesökningar direkt efter ;) lär dra en trip till tierp också för o göra det officiellt med sökningarna och lite bankärenden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0