2 mars

tillbaka till verkligheten igen då ,lovet gick för fort. Nej men får se om jag orkar skriva ihop en sammanfattning av lovet senare ,kanske dyker upp nått. Igår var jag tillbaka på praktiken igen ,känns så bra att ha samma som sist. Idag har vi iallafall åkt pulka för fullt och haft griniga barn ,hann precis komma ut från skolan när migränen slog till och allt blev suddigt .Somnade på bussen och somnade så fort jag kom hem och vaknade kvart över sju ,toppen dag med andra ord.
åh jag är sjukt rastlös fast jag samtidigt är så otroligt seg ,allt jag vill nu är att bli helt frisk och att snön kan försvinna så jag kan sätta igång med träningen (igen) ,har sånt spring i benen efter att få dra på mig nya springkläderna och bara dra ut en sväng i spåret! Skulle behöva plugga upp lite mera tecken tills imorn med får satsa på att göra det imorgon istället för nu ska jag värma kanelbullar och kolla på desperata :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0