29 mars

åh igår kväll hade jag kalas med mig själv och firade att jag blev klar med in depth projectet ,kalaset spårade ur och jag däckade i sängen redan runt halv 11 så därav ingen uppdatering. Men idag började vi den nya veckan med nya tag, tog musten ur mig på träningen idag och slog även på stort och gjorde knäövningar efter ett uppehåll på tja 8 månader. Vi kan ju gissa vem som inte kommer kunna gå imorgon?

Nej skickade precis in skiten och imorgon firar jag med att köpa de där skorna jag såg igår och drömde om inatt ,helt jävla underbara! Och ja, jag förtjänar dom, tänker tillomed vara duktig o lämna tillbaka en av de bhar jag köpte igår. Och imorn kväll skickar jag efter massa nya kläder ,vi måste ju fira att det är lov nästa vecka också :) Lovet ja, det kommer bli kalaskul! inviger lovet med eckerö och utgång på det ,körning till tärnsjö på lördagen om betalningen är bra (måste ju täcka mina utgifter med något). Och nu är det mindre än 1 månad kvar innan håret är i också, underbart med andra ord!
Nej slänga över lite nya låtar på mobilen så jag kan traska runt på gränby imorn, sen är kvällen fulländad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0