14 maj

har varit lite upptagen ett par dagar nu, inatt var första natten på länge jag sov själv och det var väldigt tomt att vakna upp. I tisdags blev det en powerwalk med lisa runt storängen och sen blev kvällens planer ändrade. Vid halv 10 åkte vi in till Uppsala och hämtade hem malin som sen somnade i min säng. Hela onsdagen tillbringades ute i solstolarna med musik i bakgrunden, precis som det ska vara! På kvällen fick vi sällskap av lisa och några grabbar, kollade på film och sen somnade vi tre tjejer i sängen :) Igår blev det skidor i vendel och sen plugg, kvällen bestod av filmmys!

Idag däremot, ställde klockan för o se om jag skulle jobba men icke du. Somnade om och har precis ätit frukost i sängen. Funderar på om man ska se lite andra avenyn avsnitt nu och sen tvinga sig till plugg. Ikväll då? Tja jag har ju FF här hemma så vi får väl se vad kvällen erbjuder, en sak är säker iallafall, jag sover inte själv inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0