16 maj

Nu har jag några minuter över till o snabbt skriva, en stressig vecka har redan börjar och jag tänker sova i tid för att orka allt imorn. Bara att intala mig själv att det är 19 dagar kvar till studenten, det är helt sjukt. Igår drog vi till kalas och vi var kanske de enda där, nerå men inte var det mycke inte. Maxburgare klockan 1 och sen hem vid 2. Somnade som en gud i våran nya säng (och i nya lägenheten också för den delen) och vaknade upp av pussar av min man :) Kollade på film och sen middag på ragusa.

Slänger upp några bilder från de senaste dagarna

Studentkryssning



"grillning" med tjejerna

laglig utgång med födelsedagsbarnet

Ah förmodligen det sista inlägget på ett tag om jag inte får nån tid över att snabbt lägga in nått men fullt upp kommer det att vara och jag ser inte direkt fram emot det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0