26 maj

jag har helt glömt bort att berätta att på måndag åker jag till stockholm igen och jobbar på modemässan, ord kan inte ens förklara hur skönt det ska bli att komma härifrån ett par dagar. Kommer hem tisdagkväll och då drar jag direkt iväg på tältning och galenskaper med en massa folk! Och i måndags opererade jag mig, enkelt o snabbt men nu gör det ont. Stygnen ska bort precis innan jag drar till sthlm och då får vi se resultatet!
Det är exakt en månad kvar till min födelsedag
och vi tar studenten om tamefan 10 dagar (två skoldagar kvar för min del)!
 Och på lördag kära ni, då drar jag och jobbar med JL pojkarna på Ibiza beach party ;)

så mitt i allt strul kan jag inte låta bli att vara överlycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0